PracaGrupypl.praca.szukana › Tłumaczenia techniczne z agnielskiego na polski.

  • 1. Data: 2011-06-12 11:24:36
    Temat: Tłumaczenia techniczne z agnielskiego na polski.
    Od: "Rycho" <r...@p...onet.pl>

    Poszukuję jako pracy dodatkowej tłumaczeń technicznych (przede wszystkim
    elektronicznych) i informatycznych z
    języka angielskiego na język polski i odwrotnie.
    Dotychczas największe doświadczenie jeśli chodzi o
    tłumaczenia posiadam w następujących dziedzinach:
    - instrukcje serwisowe modułów elektrycznych i elektronicznych maszyn
    rolniczych,
    - instrukcje obsługi programów informatycznych do elektronicznej
    archiwizacji dokumentów,
    - instrukcje obsługi i administratora urządzeń wielofunkcyjnych MFP
    (kopiarka, drukarka, faks, skaner),
    - urządzenia diagnostyki laboratoryjnej (chemia kliniczna, hemostaza).
    - przyrządy pomiarowe.
    Z wykształcenia jestem elektronikiem. Obecnie koordynuje pracą Działu IT
    oraz administruje siecią komputerową.
    Bez zbytniego wysiłku jestem w stanie przetłumaczyć 5 stron dziennie. Oprócz
    tłumaczeń mogę przygotować skład strony wraz ze wstawieniem grafiki.
    Posiadam i posługuję się narzędziami informatycznymi do przygotowania
    tłumaczeń w wersji przygotowanej do wydruku.
    Możliwość pracy zdalnej.
    Ryszard H.

    6199 (20110611) __________