PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa o prace i 10 dni bez wieści:)

  • 1. Data: 2012-12-01 23:41:05
    Temat: Rozmowa o prace i 10 dni bez wieści:)
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Jak traktować firmę która zmienia 3 razy termin rozmowy kwalifikacyjnej
    z działem HR swojego klienta, a następnie przez 10dni nie odpowiada nt.
    statusu projektu rekrutacyjnego ? Olać i napisać maila z życzeniami
    większego profesjonalizmu ?

  • 2. Data: 2012-12-02 17:19:09
    Temat: Re: Rozmowa o prace i 10 dni bez wieści:)
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-01 23:41:05 +0100, xxx <k...@o...pl> said:

    > Jak traktować firmę która zmienia 3 razy termin rozmowy kwalifikacyjnej
    > z działem HR swojego klienta, a następnie przez 10dni nie odpowiada nt.
    > statusu projektu rekrutacyjnego ?

    To zależy na czym ci zależy.
    Jeśli na pracy u nich, to się dowiaduj.
    A jeśli na tym, by traktowano cię poważnie, to nie...

    --
    Bydlę