PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w banku a wpis w BIK

  • 1. Data: 2012-12-04 15:41:29
    Temat: Praca w banku a wpis w BIK
    Od: "artustas" <a...@g...com>

    Staram się o posadę w zewnętrznej sieci jednego z polskich banków, jestem
    poddany weryfikacji, manager wspominał coś o czarnej liście banków i BIK.
    Wiecie może czy zła historia kredytowa w bankach może rzutować na decyzję co
    do przyjęcia do pracy?.
    Wydaje mi się to dziwne, pierwszy raz z czymś takim się spotykam, pracuję
    dla pośrednika i poza niekaralnością nie byłem sprawdzany.

    Z góry dzięki za info.

    Pzdr.
    Artur

  • 2. Data: 2012-12-04 19:16:59
    Temat: Re: Praca w banku a wpis w BIK
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-04 15:41:29 +0100, "artustas" <a...@g...com> said:

    > manager

    Kierownik.

    > wspominał coś o czarnej liście banków i BIK.

    I nie słuchałeś go?

    > Wiecie może czy zła historia kredytowa w bankach może rzutować na
    > decyzję co do przyjęcia do pracy?.

    Tak.

    > Wydaje mi się to dziwne

    A mi nie.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-12-04 22:22:52
    Od: "artustas" <a...@g...com>

    > Tak.

    Konkretna odpowiedź?

    > A mi nie.

    Konkretna odpowiedź?

  • 4. Data: 2012-12-04 22:32:41
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-04 22:22:52 +0100, "artustas" <a...@g...com> said:

    > Konkretna odpowiedź?

    Tak, zła historia kredytowa w bankach może rzutować na decyzję
    przyjęcia do pracy.
    Może dlatego ten kierownik o tym wspominał?

    > Konkretna odpowiedź?

    Tak, nie wydaje mi się dziwne to, że pracodawca ustala kryteria i
    według nich dobiera ludzie do pracy.
    To zresztą podstawa przyjmowania - ten jest dobry(m kandydatem), a ten nie...

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2012-12-05 19:01:20
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    tak, a jak pracodawca może poznać "złą historię" która chyba jest tajna?

  • 6. Data: 2012-12-06 10:13:53
    Od: max441 <m...@w...pl>

    > tak, a jak pracodawca może poznać "złą historię" która chyba jest tajna?

    Jeśli pracodawcą jest bank, to chyba nie będzie z tym wielkiego problemu.