PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to jest...

  • 1. Data: 2012-11-29 17:54:59
    Temat: jak to jest...
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak to jest z pracami na wysokości, czy wystarczy w badaniach lekarskich
    pieprznąć "zdolny do pracy na wysokości"? czy jednak trzeba mieć do tego
    jakieś uprawnienia? chodzi o łażenie po dachach...

  • 2. Data: 2012-11-30 21:00:43
    Temat: Re: jak to jest...
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 29.11.2012 17:54, identyfikator: 20040501 pisze:
    > jak to jest z pracami na wysokości, czy wystarczy w badaniach lekarskich
    > pieprznąć "zdolny do pracy na wysokości"? czy jednak trzeba mieć do tego
    > jakieś uprawnienia? chodzi o łażenie po dachach...

    Zdaje się że badania to warunek konieczny, ale nie wystarczający...
    Zgodnie z BHP wyżej niż metr to już praca na wysokości i wyżej to trzeba
    jakoś "specjalnie".

    Nie wiem tylko czy wystarczy dobre zabezpieczenie, czy jakieś kursy
    konieczne, wydaje się że konieczne, bo np. p.Krysia z księgowości może
    niekoniecznie sobie zdawać sprawy z obsługi sprzętu alpinistycznego przy
    wchodzeniu na 5m drabinę w archiwum...

    Wszystko się ładnie klaruje, gdy to się "zatrudnia" takiego
    "wysokościowca" jako jednoosobowa działalność - szefowi wolno wszystko.
    Tobie proponuję takie rozwiązanie, zawsze się łatwiej rozmawia z
    przyszłym pracodawcą...

  • 3. Data: 2012-11-30 23:08:21
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-11-30 21:00, Albercik pisze:

    > Zdaje się że badania to warunek konieczny, ale nie wystarczający...

    Jemu żadne badania nie pomogą. To troll polityczny.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2012-12-08 22:27:38
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konieczne, wydaje się że konieczne, bo np. p.Krysia z księgowości może
    > niekoniecznie sobie zdawać sprawy z obsługi sprzętu alpinistycznego przy

    trzeba pozytywnie przejść badania wysokościowe. Wszelkie szkolenia to sprawa
    pracodawcy a nie lekarza