PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-16 12:16:13
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dit9ld$nd2$1@panorama.wcss.wroc.pl Paweł 'Styx'
    Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> pisze:

    > Do tego że krzyczą jedni i drudzy? Według mnie nic.
    Nie o krzyki chodzi lecz o nieudacznictwo roszczeniowców (to Twoje słowa).
    Jeżeli oni tylko krzyczą, a nic nie uzyskują, to ci co jęczą, że niby z
    własnych pieniędzy łożą na socjal dla nich zwyczajnie gadają głupoty.
    Ale myślę, że chyba jest inaczej. Będę teraz trochę przewrotny. ;)
    Ci - jak ich nazywasz - nieudacznicy uzyskali jaką-taką opiekę socjalną,
    nienajgorsze prawo pracy, i z wyborów na wybory sadzają w parlamencie
    wystarczającą liczbę przedstawicieli aby te uprawnienia utrzymać. A
    "lyberałom", "byznesmenom" pozostaje skomleć i płacić oraz ewentualnie
    oszukiwać. Czy to jest nieudacznictwo? ;)

    Jotte