PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: Informatyka ? Sieci ? Co ma jedno do drugiego ? (Było Re: to moze byc prawda)
  • Data: 2005-10-16 14:26:08
    Temat: Re: Informatyka ? Sieci ? Co ma jedno do drugiego ? (Było Re: to moze byc prawda)
    Od: fkd <fkd@_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > szukałeś na www.jobserve.com ?

    Mam ją w swojej bazie zakładek :)
    Jednak dzięki za wspomnienie o tej stronie, przyda mi się do oceny
    źródeł ofert.

    Mam obecnie pracę i z tego powodu dalszym szukaniem zajmuję się tylko w
    bardzo ograniczonym czasie wolnym, także od nauki języka.
    Przede mną zapewne jeszcze długa droga...

    Jestem na etapie zbierania informacji, analizy, i profesjonalnego
    przygotowywania dokumentów, abym w przypadku nawiązania kontaktu (lub
    próby kontaktu) z potencjalnym pracodawcą nie popełnił jakiegoś głupiego
    błędu, oraz nie był kompletnie nieprzygotowany.

    Pozdrawiam
    Marcin