PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-16 11:42:14
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Matrix" <m...@x...com> napisał w wiadomości
    news:dit3gm$mpm$1@dami.com.pl...
    Sebastian Rusek napisał(a):

    > bede sie powtarzal ale coz poswiece sie ;) jestem zarejestrowany w UP i
    > caly czas licze na staz dlatego nie w smak jest mi wyrejestrowanie bo jak
    > wiadomo po ponownym zarejestrowaniu trace to prawo bo juz pracowalem i
    > jakies siakie doswiadczenie mam niewazne w czym, to co proponujesz
    > zmieniloby tylko tyle ze jezeli ktos zaprosilby mnie na rozmowe
    > kwalifikacyjna w innym miescie pwiedzmy ze bylaby to warszawa
    > to mialbym za co tam pojechac nadal nie majac zadnego doswiadczenia,

    Rozumiem Twoja strategie, ale na twoim miejscu bym sie zastanowila, czy
    warto dla tego niepewnego stazu rezygnowac z realnej kasy. Niedawno
    narzekales, ze na staz maja sztywno przestrzegane wymogi dot. wyksztalcenia,
    inne niz Twoje i ze generalnie nie mozesz sie doczekac tego stazu. Jesli
    bedziesz rok bezczynnie czekac na staz, to bardzo pogorszysz swoja sytuacje,
    bo CV-ka absolwenta z rokiem bezrobocia i zerem doswiadczenia to cos jeszcze
    czesciej odrzucanego niz CV-ka absolwenta bez doswiadczenia. A po stazu sie
    tez cudow nie spodziewaj, bo duza ilosc stazow to wykorzystywanie czlowieka
    do podstawowej, odtworczej roboty, w ktorej sie nic nie nauczy.

    Moge uwierzyc, ze w Radomiu z rynkiem pracy jest zle, ale cala Polska mowi i
    gazety pisza, ze duza czesc Radomia dojezdza do pracy do Warszawy. Rynek
    pracy w Warszawie jest dla odmiany jednym z najlepszych w kraju, a wiele
    firm chetnie bierze zamiejscowych, bo maja mniejsze wymagania niz
    warszawiacy i sa mniej rozpuszczeni. Na kogos bez doswiadczenia tez sie moze
    znalezc amator. Na Twoim miejscu zarobilabym na ten bilet i zaczela wysylac
    aplikacje do Wawy, a jesli tak sie boisz utraty uprawnien, to mozesz sie
    zastanowic nad wyborem miedzy etycznym nie oszukiwaniem panstwa a zadbaniem
    o wlasny interes. Nie podsuwam zadnego z tych wyborow :) ale chce Ci
    uswiadomic, ze po studiach kazdy miesiac oczekiwania na prace pogarsza
    jakosc Twojej CV w sposob znacznie bardziej dotkliwy, niz kazdy miesiac
    przerwy w pracy u kogos, kto juz pracowal.

    I.