PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
    From: Matrix <m...@x...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: to moze byc prawda
    Date: Sun, 16 Oct 2005 10:38:58 +0200
    <dijeg7$aea$1@dami.com.pl> <a...@m...com>
    <dil5ad$9n0$1@inews.gazeta.pl> <dil63u$hnf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dilc9h$e5j$1@inews.gazeta.pl>
    <de023$434e63ce$53f487c2$28042@nfa1.news-service.com>
    <dilpoe$mh5$1@inews.gazeta.pl>
    <M...@n...home.net.pl>
    <dion65$1jq$1@news.dialog.net.pl> <dioq08$9eb$1@dami.com.pl>
    <3ybywe72l1nb$.apttlqbw2t06.dlg@40tude.net> <dios6k$b10$1@dami.com.pl>
    <dipp62$bqm$1@panorama.wcss.wroc.pl> <diqu4a$fsh$3@dami.com.pl>
    <1db3bxxt8357k$.1o8nfizj5ula$.dlg@40tude.net>

    Sebastian Rusek napisał(a):

    > A hipermarketów w Radomiu nie ma? A fimr remontowo-wykończeniowych tez nie
    > ma? Choćbyś ze trzy miesiące popracował i odkładał tą kase gdzieś (przecież
    > i tak byś jej nie miał...) to miałbyś wystarczającą ilość pieniędzy na
    > miesiąc życia w średniej wielkości mieście i wystarczającą mobilność na
    > szukanie pracy. Przemyśl to.

    bede sie powtarzal ale coz poswiece sie ;) jestem zarejestrowany w UP
    i caly czas licze na staz dlatego nie w smak jest mi wyrejestrowanie
    bo jak wiadomo po ponownym zarejestrowaniu trace to prawo bo juz
    pracowalem i jakies siakie doswiadczenie mam niewazne w czym, to co
    proponujesz zmieniloby tylko tyle ze jezeli ktos zaprosilby mnie na
    rozmowe kwalifikacyjna w innym miescie pwiedzmy ze bylaby to warszawa
    to mialbym za co tam pojechac nadal nie majac zadnego doswiadczenia,
    dlatego teraz poswiece sie wyszukiwaniu ofert wolontariatu tak jak
    zasugerowala mi Koziorożec i bede zdobywal referencje mysle ze to
    bedzie bardziej korzystne dla mnie niz praca w supermarkecie a w
    miedzy czasie moze trafi sie ten staz

    Pozdrawiam

    M A T R I X