PracaGrupypl.praca.dyskusjetest projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe" › Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
  • Data: 2005-06-28 12:23:42
    Temat: Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    Od: lynx <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jednego pięknego dzionka o czasie 28 Jun 2005 14:11:41 +0200, ludzik o
    nazwie Mir <m...@p...onet.pl> wziął i wystukał na klawiaturce
    co następuje:

    > przecież nie każdy
    > musi być najlepszym księgowym w Polsce, najlepszym sprzedawcą w
    > województwie

    i tak jest.

    > itd., żeby być dobrym pracownikiem. Czasem wydaje mi się, że pracodawcy
    > chcą
    > tylko tych najlepszych, albo raczej takich co o tym głośno mówią;

    zapomniałeś dodać że to wszystko za 800 zł brutto :>

    > - po co w ogóle takie badania, jeśli one tylko dają jakieś przybliżenie
    > - można

    Jeśli ktoś opiera rekrutacje tylko o "badania" to ja mu życzę powodzenia

    > głowy. Oburza mnie tylko twierdzenie psychologów: narysuj drzewko a
    > powiem Ci
    > kim jesteś.

    W tego typu stwierdzeniach jest dużo prawdy, musisz się z tym pogodzić.
    Zauważ że nie chodzi tutaj o ślepą wiarę bo wydaje mi się że tak do tego
    podchodzisz. Przecież te jak to nazwałeś badania to dodatek do całego
    procesu rekrutacji.

    > Sorry nie wierzę w to. Takie testy dają tylko takie ogólne pojęcie
    > o człowieku jak to, że jeśli ktoś na rozmowie mówi cicho i jest
    > speszony, to
    > nie ma siły przebicia.

    ROTFL coraz lepiej mnie bawisz - tak on jest rekinem ale tylko w toalecie
    jak gada do swojego odbicia w lustrze bauhauuahua

    --
    lynx