  • Data: 2005-06-28 13:21:43
    Temat: Re: test projekcyjny-
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > dziekuje :(

    Proszę.
    Nie, pisanie takich rzeczy nie sprawia mi przyjemności.

    > Ty, natomiast, zaczynasz wygladac na kogos, kto wyciaga pochopne wnioski.

    Może być, że tak. Może być, że nie.

    > chyba wyciagasz wnioski z kapelusza.

    Serio? Sprawdźmy zatem chronologię...
    <d9r3jm$fam$1@inews.gazeta.pl>
    Maciek pisze, że nie będzie pracował za darmo.
    <d9r3jm$fam$1@inews.gazeta.pl>
    Pytasz, czy dla ciebie Maciek będzie pracował za darmo, po to, żeby
    pokazać, że nie jest gołosłowny. ROTFL

    No cóż oczyma wyobraźni zobaczyłem taką scenkę.
    Klient: Chcę bezpłatnie zreperować zabawkową, plastikową gitarę.
    Lutnik : Nie reperuję gitar za darmo. Poza tym naprawa plastikowej
    gitary jest bez sensu.
    Klient: A jak przyniosę prawdziwą to zreperuje ją pan za darmo?
    I tak w koło Macieju - zbieżność imion przypadkowa.

    > Zapytalem czy odpowie. Odpowiedz byla, ze myszka rysowanie jest do bani.
    > Dla mnie to nie jest odpowiedz "NIE".

    Odpowiedź "nie" była powyżej, twoje pytanie było redundantne - odkąd
    przeczytałem tę frazę czekałem na okazję do użycia. :D

    > Poza tym nie przypominam zebym sugerowal, ze ktos wyjdzie na glupka.

    Masz rację, literalnego głupka nie było, była sugestia "gołosłowności".

    > Bylem autentycznie zainteresowany, ale mniejsza o to.

    ju get łot ju peid for, rajt?

    pozdrawiam

    Zbyszek