  • Data: 2005-06-28 12:43:18
    Temat: Re: test projekcyjny-
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:663a.00000b54.42c14394@newsgate.onet.pl...

    > Gadaj z psychologami, powiedzą Ci , że myślisz coś czego nie myślisz ;)
    > Przecież napisałem coś zupełnie odwrotnego.
    Napisałeś tak:
    <cytat>
    Zaznczył odpowiedź A = leniwy w pracy, odpowiedź B =
    zdolności przywódcze itd.
    </cytat>
    To jest właśnie błąd polegający na oczekiwaniu, iż b. złożone wyniki
    uzyskasz w sposób bezpośredni, za pomocą prostych pytań. Czyli takie
    Y=ax+b - liniowo narastający przebieg, wielokronie całkowalny, i tylko raz
    raz różniczkowalny z jedną pochodną równą a. Prawda, że proste?