  • Data: 2005-06-28 12:44:27
    Temat: Re: test projekcyjny-
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    coś zupełnie odwrotnego.
    > Napisałeś tak:
    > <cytat>
    > Zaznczył odpowiedź A = leniwy w pracy, odpowiedź B =
    > zdolności przywódcze itd.
    > </cytat>
    > To jest właśnie błąd polegający na oczekiwaniu, iż b. złożone wyniki
    > uzyskasz w sposób bezpośredni, za pomocą prostych pytań. Czyli takie
    > Y=ax+b - liniowo narastający przebieg, wielokronie całkowalny, i tylko raz
    > raz różniczkowalny z jedną pochodną równą a. Prawda, że proste?

    Tak napisałem, ale jako ironia do tego jak podchodzą do tego niektórzy
    korzystający z wyników badań, także należało to rozumieć odwrotnie, tym
    bardziej, że na końcu dodałem, żę na to nie może być z mojej strony zgody.
    Skoro tego nie potrafisz zrozumieć, to nie wiem jak szeroko interpretujesz
    odpowiedzi badanych przez Ciebie osób. Jak dla mnie koniec dyskusji, bo do
    niczego to nie prowadzi.