PracaGrupypl.praca.dyskusjeregulamin pracy informatyka.. › Re: regulamin pracy informatyka..
  • Data: 2003-07-10 11:47:33
    Temat: Re: regulamin pracy informatyka..
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grendel" <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał w
    wiadomości news:117pobbrr85ba.dlg@maqmba.company.com...

    > zapewnienie = ma sam kupić ? ;->

    A gdzietam kupić ma nie dopuścić do wyłączenia zasilania przez elektrownię
    ;) ewentualnie dynamo, rowerek i jazda...

    > (ciach: qpe rozsądnych oczekiwań, nie wymagających za dużo pracy)

    Jak najbardzie - rozsądnych acz jeśli się dostaje pod opiekę stare rupiecie
    i trzeba oprócz kabli wszystko wymieniać: stacje, z elementami aktywnymi
    serwerkiem, i systemem na nim włącznie (do tego trzeba zaprojektować,
    stworzyć dokumentację systemu i odtwrzyć dok. sieci która nigdy nie powstała
    (dok. oczywiście)) to pracy jakby nieco więcej :) ale jeszcze da się
    przeżyć.

    > hehe... dobre... dodatkowa fucha DTPowca ;-)

    + Grafika i korekty (mimo iż nie mam predyspozyji :)
    + przygotowanie materiału foto = fotograf
    Zresztą podobnej do DTP roboty jest sporo więcej bo za ludzi trzeba pisać
    różne dyplomy i inne cuda.

    > Reszta listy jest jak najbardziej ok, choć niepotrzebnie tak szczegółowe.
    > Zgaduję, że to lista obowiązków informatyka urzędu administracji lokalnej?

    Tak jak najbardziej lokalnej :) - pensja niestety też lokalna :(

    Pozdrawiam
    PawełW.