PracaGrupypl.praca.dyskusjeregulamin pracy informatyka.. › Re: regulamin pracy informatyka..
  • Data: 2003-07-10 21:04:53
    Temat: Re: regulamin pracy informatyka..
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Jul 2003 14:01:33 +0200, PawełW wrote:

    > A Ty wiesz iż sam się zastanawiam dla kogo właściwie urzędy w Polsce
    > pracują - bo na pewno nie dla rodaków :).

    No od czasu wejścia paru ustaw (zwłaszcza DzU. 112, poz. 1198 z 2001 roku,
    oraz późniejsze rozporządzenie mswia) prostuje trochę relacje
    urzędnik-obywatel. Skończy się olewanie obywatela, albo kasowanie jego
    maila z zapytaniem, tylko dlatego, że pani urzędniczka ma zły dzień.

    > A tak na serio to jedyną zaletą pracy w urzędzie jest stale wypłacana pensja
    > równiutko 28 bez żadnych opóźnień.

    Dokładnie do tego wniosku doszedłem ostatnio - za 2-3 lata, w tym kraju
    jedynymi podmiotami zatrudniającymi na umowę o pracę i wypłacającymi
    terminowo wynagrodzenie, będą urzędy państwowe, samorządowe i inne podmioty
    publiczne z dominującym udziałem Skarbu Państwa. Reszta kraju to będą
    jednosobowe firmy ;-(.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'