PracaGrupypl.praca.dyskusjeregulamin pracy informatyka.. › Re: regulamin pracy informatyka..
  • Data: 2003-07-10 19:57:59
    Temat: Re: regulamin pracy informatyka..
    Od: "malenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grendel" <n...@b...spamerzy.to.idioci> napisał w
    wiadomości ...
    > Dokładnie do tego wniosku doszedłem ostatnio - za 2-3 lata, w tym kraju
    > jedynymi podmiotami zatrudniającymi na umowę o pracę i wypłacającymi
    > terminowo wynagrodzenie, będą urzędy państwowe, samorządowe i inne
    podmioty
    > publiczne z dominującym udziałem Skarbu Państwa. Reszta kraju to będą
    > jednosobowe firmy ;-(.

    Podwojnie nie masz racji.
    Pracowalam kilka lat temu w "podmiocie publicznym", gdzie pieniadze -
    zamiast do konca miesiaca - byly wyplacane 5., 10. albo i pozniej
    (nastepnego miesiaca oczywiscie). UM przysylal dotacje _na biezacy miesiac_
    okolo 25. ...
    A w czerwcu, podczas likwidowania DG, dowiedzialam sie od pani urzedniczki,
    ze na 10 nowopowstajacych firm jednoosobowych, 100 sie likwiduje.
    Wnioski pozostawiam Szanonym Grupowiczom.

    Pozdrawiam,
    malenka