PracaGrupypl.praca.dyskusjeregulamin pracy informatyka.. › Re: regulamin pracy informatyka..
  • Data: 2003-07-11 18:58:55
    Temat: Re: regulamin pracy informatyka..
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Jul 2003 21:57:59 +0200, malenka wrote:

    > zamiast do konca miesiaca - byly wyplacane 5., 10. albo i pozniej

    a czekałaś na wypłatę 1,5 miesiąca ? bo ja tak - i to zarabiając w tym
    czasie dla firmy 12 tys /m-c.

    > ze na 10 nowopowstajacych firm jednoosobowych, 100 sie likwiduje.

    ale sama popatrz - w ciągu krótkiego okresu czasu weszły w życie ustawy,
    które:

    1. obniżają koszty działalności spółek CITowskich
    2. ułatwiają zwolnienia grupowe bez odpraw
    3. ułatwiają założenie działaności gospodarczej

    To się układa w oczywisty ciąg, który już zresztą obserwuję od dawna -
    pracodawca daje pracownikowi ultimatum - albo się żegnamy, albo zakłada
    pan/i działalność gospodarczą i kontynuujemy współpracę. Bardzo wiele osób
    decydowało się na założenie działalności, bo po prostu nie miało wyboru.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'