PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pampersie › Re: praca w pampersie
  • Data: 2005-02-22 21:05:36
    Temat: Re: praca w pampersie
    Od: "nntrt" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wiesz doskonale co to za "pracodawcy" stosują takie w sumie
    uwłaczające ludzkiej godności "innowacje" co ciekawe w ich zagranicznych
    oddziałach ani przez mysl im by to nie przeszło - sądy by były zasypane
    pozwami związków zawodowych. A co do specyficznych stanowisk typu
    dyspozytorzy kontrolerzy lotów itp to pracuja po dwoch na zmianie takze z
    tego tzw "fizjologicznego" wzgledu. Myśle ze te pampersy to "genialny "
    wymysl miejscowych bonzów chcacych sie wykazac
    pozdro