PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pampersie › Re: praca w pampersie
  • Data: 2005-02-24 15:21:05
    Temat: Re: praca w pampersie
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artek:

    > Kierownik nie powiedział wprost,
    > że pracownice mają zakładać pampersy. Mają za zadanie opiekować
    > się dziećmi - jedna dziewczyna przez 7 godzin bez zmienniczki.

    To dotyczy również jedzenia??

    > Kierownik twierdzi, że nie ma problemu, jak dzieci zostaną
    > parę minut bez opieki - ale co będzie gdy się coś stanie?

    Trudna sprawa.
    Cokolwiek dziewczyna nie zrobi, grozi jej utrata pracy :-(

    Musiałaby mieć info na piśmie albo nagrane, że kierownik jest świadomy,
    że ona może wyjść na chwile.

    > A dziewczyny się boją
    > o pracę, bo dla pedagogów o pracę niełatwo.

    Nooo - łatwo się radzi komuś, walnij tym, jak dzieciaki w domu :-(

    A swoją drogą, warto by poszukać czegoś innego w międzyczasie. Może -
    jeśli dziewczyn więcej, założą własne przedszkole? Nie wiem, czy w ogóle
    o przedszkole chodzi. Nie chcę strzelać, bo wolę nie trafiać ;-), ale
    może jeśli to coś w rodzaju przechowalni dzieci gdzieś, to może uda mi
    się razem "wysiudać" tego gościa i wziąć to razem zamiast niego? Wiem,
    pewnie glupio gadam.

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Magda