PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pampersie › Re: praca w pampersie
  • Data: 2005-02-25 12:29:46
    Temat: Re: praca w pampersie
    Od: Artek <n...@i...address> szukaj wiadomości tego autora

    'madzik' wrote:

    > To dotyczy również jedzenia??

    Znaczy chodzi o to, czy dziewczyny mają przerwę na jedzenie?
    Nie, nie mają.

    > Trudna sprawa.
    > Cokolwiek dziewczyna nie zrobi, grozi jej utrata pracy :-(

    A może to i dobrze, może nie warto pracować w takim miejscu.

    > Musiałaby mieć info na piśmie albo nagrane, że kierownik jest świadomy,
    > że ona może wyjść na chwile.

    Nagrywanie bez wiedzy nagrywanej osoby jest zdaje się niezgodne
    z prawem...

    > Nooo - łatwo się radzi komuś, walnij tym, jak dzieciaki w domu :-(
    >
    > A swoją drogą, warto by poszukać czegoś innego w międzyczasie. Może -
    > jeśli dziewczyn więcej, założą własne przedszkole? Nie wiem, czy w ogóle
    > o przedszkole chodzi. Nie chcę strzelać, bo wolę nie trafiać ;-), ale
    > może jeśli to coś w rodzaju przechowalni dzieci gdzieś, to może uda mi
    > się razem "wysiudać" tego gościa i wziąć to razem zamiast niego? Wiem,
    > pewnie glupio gadam.

    Chodzi nie o przedszkole, tylko właśnie o coś w rodzaju "przechowalni
    dzieci" w centrum handlowym. Dzieci ciągle się zmieniają, oprócz
    pilnowania dzieci trzeba przyjmować i zapisywać nowe, wydawać
    dzieci rodzicom, rozliczać się. Wokół kręci się dużo klientów,
    którzy przyszli na zakupy. Podobno nawet jak są 2 osoby, to młynek
    bywa niezły.

    Pozdrawiam,
    Artek