PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pampersie › Re: praca w pampersie
  • Data: 2005-02-24 13:31:00
    Temat: Re: praca w pampersie
    Od: Artek <n...@i...address> szukaj wiadomości tego autora

    T.Omasz wrote:

    > Ma rację. Czy każda matka, która ma w domu małe dzieci, a męża w pracy,
    > zabiera je wszystkie ze sobą wychodząc do toalety?
    > Byłoby absurdem zatrudniać dwie osoby i dwukrotnie zwiększać koszty
    > tylko z powodu fizjologii.

    Może za mało szczegółowo opisałem sytuację, ale zapewniam Cię,
    że analogia jest chybiona.
    Po pierwsze matka raczej nie ma 20 małych dzieci, po drugie
    nawet jak jest ich kilkoro, to te starsze czują się w jakiś
    sposób odpowiedzialne za młodsze i w jakiś tam sposób pilnują,
    żeby im się nic nie stało, po trzecie dzieci nie porozbiegają
    się nie wiadomo gdzie, bo jak się ma małe dzieci, to raczej
    nie zostawia się otwartych drzwi z mieszkania i otwartych drzwi
    na balkon, po czwarte nawet jak dziecko nabije sobie guza,
    to matka przyłoży mu do czoła coś zimnego i po sprawie,
    a w tym miejscu nie o takie rzeczy klienci awantury potrafią
    robić i sądem straszyć. A i w domu przecież zdarzają się
    wypadki, gdy matka na chwilę straci dziecko z oczu. Jest wtedy
    tragedia rodzinna. A gdy coś złego stanie się obcemu dziecku
    w miejscu pracy... kryminał murowany.

    Pozdrawiam,
    Artek