PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Irlandii? › Re: praca w Irlandii?
  • Data: 2006-07-21 17:12:53
    Temat: Re: praca w Irlandii?
    Od: "Szymon" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie indziej tez jest jak jest, i tez maja korupcje, czasem mniejsza a
    > czasem wieksza niz w Polsce. Ten kraj nie jest ani lepszy ani gorszy od
    > innych, i choc jest dosyc 'specyficzny' to ma jedna zasadnicza zalete,
    > ktorej nie maja inne - jest "MOJ". Co nie znaczy, ze nie wyjade za lepszym
    > zyciem, pieniedzmi, praca itp itd. Ale jedno wiem napewno - umre tutaj:)
    > pozdr
    > /p

    Umrzesz tutaj, a za niego też ?
    Dał Ci na tyle, że gotów byłbyś poświęcić życie ?
    Bo niektórym nic nie dał, a wyciąga łape nawet po ich kasę.
    Jak tu będziesz siedział to napewno umrzesz ale z głodu chyba bo emerytury
    staruszków się kończą powoli.
    Ale jakby nie patrzeć zależy im na Polakach wczoraj zniesiono podwójne
    opodatkowanie.
    Chyba Polaków trochę ubyło ostatnio a przybyło Anglików.