PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Irlandii? › Re: praca w Irlandii?
  • Data: 2006-07-22 20:52:34
    Temat: Re: praca w Irlandii?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "blondi" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1153591663.932952.97300@m73g2000cwd.googlegroup
    s.com...

    clockworkoi napisał(a):

    > Nigdy nie liczylem na panstwowa emeryture - teraz jest czas, by samemu ja
    > sobie zapewnic.

    Tak sie zastanawiam... Mamy panstwo takie a nie inne, rozne wydarzenia
    (jak wojna, ktora niszczy dziela sztuki, czy nieruchomosci),
    nacjonalizowanie prywatnych dobr, wysoka inflacja juz byly... Uczac sie
    na bledach... jak zapewniasz sobie emeryture?

    Trzesienia ziemi, globalne ocieplenie, park jurajski, najazd marsjan, gangi
    skinheadow... a sorry, zapomnialem, ze to ja jestem skinheadem, wiec te
    katastrofe wykreslamy... Lepper prezydentem, kolejny zabor Polski, wojna
    atomowa, nowa inkwizycja, czeskie czolgi w Warszawie... masz racje, swiat
    jest pelen niebezpieczenstw, wiec najlepiej strzelic se odrazu w leb.
    Ospowiadajac na twoje pytanie - ciezka praca za konkretna place i
    przemyslanymi inwestycjami, a na starosc wlasnym biznesem. Moze byc? Tym
    bardziej, ze moja emerytura niekoniecznie musi byc placona przez polski ZUS.
    pozdr
    /p