PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Irlandii? › Re: praca w Irlandii?
  • Data: 2006-07-21 18:40:36
    Temat: Re: praca w Irlandii?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e9r1qf$fjn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    <cut>

    > Umrzesz tutaj, a za niego też ?
    > Dał Ci na tyle, że gotów byłbyś poświęcić życie ?

    Niewazne ile, wazne, ze dal wiecej niz jakikolwiek inny.
    A co do pytania - odpowiedz brzmi nie wiem, bo na dobra sprawe nikt nie wie,
    co by bylo, gdyby przyszlo oddac zycie - moze bym poszedl z podniesiona
    glowa, a moze bym kwilil jak dzieciak i blagal o litosc, wiec nie zamierzam
    tu pyszczyc mowiac, ze jestem wiracha, bo po prostu taka sytuacja to totalna
    abstrakcja...

    > Bo niektórym nic nie dał, a wyciąga łape nawet po ich kasę.
    > Jak tu będziesz siedział to napewno umrzesz ale z głodu chyba bo emerytury
    > staruszków się kończą powoli.

    Nigdy nie liczylem na panstwowa emeryture - teraz jest czas, by samemu ja
    sobie zapewnic.

    > Ale jakby nie patrzeć zależy im na Polakach wczoraj zniesiono podwójne
    > opodatkowanie.
    > Chyba Polaków trochę ubyło ostatnio a przybyło Anglików.

    Tylko sie cieszyc, bo to moj nastepny przystanek za jakis czas.
    pozdro
    /p