PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Irlandii? › Re: praca w Irlandii?
  • Data: 2006-07-21 13:49:23
    Temat: Re: praca w Irlandii?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e9qkea$12n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > No to ja chętnie się dowiem za co ktos dostaje te 6 tys na miesiąc bo
    > napewno nie za klikanie w reklamy chociaż tego typu ogłoszenia tez były.
    > Prosiłbym o konkretny projekt i bardzo chętnie go wycenię.
    > Miałem styczność z firmą, która wygrała przetarg o wartości 60 tys euro i
    > chłopaki nawet nie napisali odrębnej aplikacji do automatyzacji skanowania
    > tylko pani Gienia skanowała pół roku. To jest żałosne, zreszta i tak była
    > pewnie na stażu.
    > Napisanie takiego programu w wersji określonej w specyfikacji zajęłoby mi
> [...]
    Programisci w mojej poprzedniej firmie - na luzaku. Admini zreszta tez. Taka
    kasa nikogo nie zwalala z nog. Osobiscie 6, tyle ze brutto, tez bralem jako
    admin, ale ja bylem jednym z tych slabiej zarabiajacych... Da sie, w Polsce
    rowniez, zarobic dobrze i zyc godnie, bez plecow, wlazidupstwa, lizusostwa,
    a ze trzeba miec troche szczescia, wytrwalosci, samozaparcia i wiedzy oraz
    doswiadczenia, to inna sprawa. Prawda jest tez, ze jest tu o to trudniej niz
    na zachodzie, ale z drugiej strony mam mnostwo znajomych w IT (testerzy,
    programisci, admini w roznych firmach) i malo ktory bierze mniej niz 6
    brutto, wiekszosc zas wiecej, czesto sporo wiecej... wiec sie da...
    pozdrawiam
    /p