PracaGrupypl.praca.dyskusjepowazni i ukryci pracodawcy › Re: powazni i ukryci pracodawcy
  • Data: 2007-09-19 22:39:53
    Temat: Re: powazni i ukryci pracodawcy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fcrdn8$nbt$1@nemesis.news.tpi.pl wologf <g...@o...eu>
    pisze:

    > Jak traktujecie oferty od pracodawców którzy chowają się za skrytkami
    > pocztowymi/kontaktowymi, biurami ogłoszeń, albo gdy "prężnie działająca,
    > znana na rynku firma" podaje maila kontaktowego w domenie wp.pl czy inny
    > onet?
    Taka ofeta przywodzi mi na myśl chodnikowego handlarza oferującego swój
    wątpliwy towar na odwróconej skrzynce, który dziś tam stoi, a jutro...
    Dziadowska oferta, dziadowscy kontrahenci.
    Jak ktoś nie ma nic lepszego do roboty to może poeksperymentować
    odpowiadając na tego typu anonse "doświadczony, lojalny pracownik o
    wszechstronnych umiejętnościach" i tu mail *@buziaczek.pl albo skrytka
    pocztowa.
    Ale nikt poważny i szanujacy się nawet na takie coś nie zwróci uwagi.

    --
    Jotte