PracaGrupypl.praca.dyskusjepowazni i ukryci pracodawcy › Re: powazni i ukryci pracodawcy
  • Data: 2007-09-19 22:20:10
    Temat: Re: powazni i ukryci pracodawcy
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też na nich leje z góry, chowają się po kątach a sami wymagają czasem
    > nawet kser dokumentów i świadectw żeby im przesłać pod adres "dziury w
    > ścianie". Może wypowie się ktoś z rekrutujących o co w tym chodzi?

    Jednym z powodów, jakie mi przychodzą do głowy, jest zarządzanie przez
    konflikt.

    Konkretniej, jest sobie w firmy kilku niezależnych rekruterów,
    zaszeregowanych w różnych, niezależnych od siebie działach, a każdy z
    tych działów prowadzi walkę z pozostałymi - wówczas każdy z rekruterów
    próbuje zarówno pozyskać kandydatów, jak i nie ułatwiać roboty
    pozostałym. Sytuacja dość standardowa.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com