PracaGrupypl.praca.dyskusjepowazni i ukryci pracodawcy › Re: powazni i ukryci pracodawcy
  • Data: 2007-09-20 08:12:57
    Temat: Re: powazni i ukryci pracodawcy
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bardzo rozumiem - co to ma wspólnego z zarządzaniem przez konflikt?
    > I jak firma, której każdy HR działa na własną rękę ma stosować wspólną
    > politykę kadrową?

    Chodzi o to, że każdy z działów ma odrębne priorytety i dotyczy to
    również rekruterów. Wspólnej polityki kadrowej tu właśnie nie ma - każdy
    z rekruterów stara się zatrudniać ludzi na własną rękę. Dodatkowym
    utrudnieniem jest więc to, że jeśli rekruter X zrobi ogłoszenie z jawnie
    podaną nazwą firmy, to pomoże nie tylko sobie, ale też rekruterom z
    pozostałych działów. Dlatego żaden tego nie zrobi.

    A zarządzanie przez konflikt odbywa się w przypadku samych rekruterów
    choćby tak, że są oceniani na zasadzie konfrontacji - lepsze wyniki
    jednego wpływają na obniżenie premii pozostałych.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com