PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.dyskusje - refleksje › Re: pl.praca.dyskusje - refleksje
    From: Herakles <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.dyskusje - refleksje
    Date: Wed, 30 May 2007 11:57:38 +0200

    > czyli podsumowując:
    > kim być?
    Specjalistą!

    > gdzie pracować ?
    W naszym wspaniałym kraju!

    > czym handlować, aby
    > normalnie móc funkcjonować godziwie zarabiając ?
    Niektórzy nawet z marchewki wycisną na godne życie!

    Ja zaczynałem od 1000zł na rękę(dzieło), za mieszkanie płaciłem 700zł,
    żona(wtedy dziewczyna) nie pracowała. Klepaliśmy biedę, ale ja przykładałem
    się zawsze, pracowałem nad sobą i dawałem w pracy z siebie wszystko, w
    końcu kolejny pracodawca musiał to docenić.

    Z minimalnej warszawskiej doszedłem do bardzo wysokich dochodów i
    kierowniczego stanowiska, bez żadnych znajomości, bez żadnych układów, ot
    tak po prostu jako dobry fachowiec, przegryzłem się, nawet nie zostawiając
    po sobie trupa. Czasem sam nie wierzę, że mi się udaje tak doić pracodawcę,
    ale wiem też ile na mojej pracy zarabia.

    Jak patrzę na tych wszystkich ludzi, co zawsze robotę mieli w dupie, to
    wcale mi ich nie żal, że pracują za marne grosze.
    Moim zdaniem każdy ma szansę, a pieniądze leżą na ulicy, trzeba je tylko
    podnieść, a z szansy skorzystać.

    Więc zamiast opłakiwać swój los weźcie się do solidnej roboty, pokażcie na
    co Was stać, a jak pracodawca tego nie docenia, to zmiana firmy i od nowa.

    Był tu na grupie podobny przypadek gościa co w McDonaldsie zaczynał od mycia
    sedesów, sam znam takich przypadków kilka, możnaby napisać książkę
    p.t.: "Od wyrobnika do kierownika", nawet się rymuje.