PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.dyskusje - refleksje › Re: pl.praca.dyskusje - refleksje
    From: Jasek <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.dyskusje - refleksje
    Date: Tue, 29 May 2007 22:22:48 -0400

    john wrote:
    > pieprzenie o szopenie, widac ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.

    Chlopcze, ile ty masz lat? 17? A wyksztalcenie jakies masz? (wiem, wiem
    2 fakultety na renomowanej uczelni, jak my wszyscy)

    > Placenie duzych pieniedzy kierownikom pierdzistolkom

    Bladego pojecia nie masz o czym piszesz... Doczytaj jak ksztaltuja sie
    place w zaleznosci od szczebla kariery w krajach cywilizowanych, do
    ktorych Polska zyczy sobie pretendowac...

    > Zeby dzis zarobic nie bedac w
    > okreslonej grupie zawodowej zawsze dobrze wynagradzanej vide np. prawnicy
    > czy jezeli chodzi o prace fizyczna budowlancy nie ma tak naprawde zadnych
    > wiekszych mozliwosci bez ukladow.

    Po raz kolejny sie zblazniles...

    > dzialalnosc w
    > kosciele i utrzymywanie dobrych stosunkow z klerem bo tylko takie sa w kraju
    > mozliwosci awansu.

    Tu pojechales po bandzie... Znaczy sie trzeba wpisywac do resume
    "znajomosc Ksiedza Proboszcza,z Parafii Sw. Benedykta w Plonsku" :))

    > Wiedza i umiejetnosci to 2rzedna sprawa, sa oczywiscie
    > wyjatki ale one tylko potwierdzaja regule.

    Picu, picu moj panicu...

    > Dla osob nie majacych zdolnosci
    > interpersonalnych do wyrabiania ukladow i kombinowania czyli cech typowego
    > Polaka a potrafiacych jedynie uczciwie pracowac pozostaje jedynie w/w
    > emigracja.

    Jak kiedys dorosniesz, skonczysz szkole, przeczytasz ksiazke to
    zrozumiesz, ze emigracja jest stanem umyslu, nie stanem konta...

    > W UK praca jest docenia i bedziecie lepiej traktowani jako
    > pracownik fizyczny

    truizm...

    > niz u nas jako inzynier u chamow pseudo pracodawcow
    > dorabiajacych naukowe teorie do swojego oszustwa i zlodziejstwa.

    Chamstwemjest obrazanie innych...

    > Szczegolnie dla kogos kto zna niezle jezyk polecam taki
    > wyjazd chocby na jakis krotki okres. Podroze ksztalca,

    kolejny truizm...

    > najlepiej przekonac
    > sie osobiscie jak wyglada zycie w cywilowanym kraju i nie sluchac pierdol
    > krajowych pracodawcow ktorzy wciskaja glodne kawalki jakbysmy zyli w PRL i
    > mieli zelazna kurtyne a ludzie nic nie wiedzieli i nigdzie nie pracowali.

    Picu, picu moj panicu... (po raz wtory)

    > Powoli jełopy sami sie beda przekonywac ze konczy sie czas niewolnictwa za
    > 1000zl i trzeba miec glowe do prowadzenie dzialalnosci gospodarczej bo samo
    > dawanie lapowek i uklady nie uchronia przed widmem bankructwa.

    Nic nie szkodzi na przeszkodzie bys zalozyl wlasna firme i zatrudnial
    samych swiatlych ludzi, placac im grube zlotowki. Chalkasz, a nie
    ruszyles tylka i policzyles na kalkulatorze jakie obciazenia zgotowalo
    panstwo pracodawcy. Ale znowu obrazasz innych.

    > A koncerny
    > typu LG zapewne bez zbytniego rozglosu podniosa cichaczem pensje o 100 albo
    > wiecej %
    bo nie znajda frajerow do pracy a mityczni "chinczycy" i "ukraincy"

    Tu sie zdziwisz... Emigracja idzie ze wschodu na zachod... Wersja 2
    bedzie taka, ze koncerny zbiora zabawki i przeniosa produkcje do krajow
    gdzie koszty produkcji beda nizsze. Pracownik nie bedzie mial 26 dni
    urlopu miesiecznie, dlugich weekendow, Bozych Cial, 3 majow, ZUSow,
    macierzynskich nastotygodniowych etc.

    Jacek