PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-14 02:37:48
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Nnnn" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Proszę przypomnieć sobie własne wypowiedzi z maja / czerwca odnośnie
    > zawartości CV w odniesieniu do realiów amerykańskich vs polskich. O ile
    > dobrze pamiętam, było to mniej więcej tak: nie wolno dołączać zdjęcia, nie
    > wolno podawać wieku, stanu cywilnego, narodowości, itp, itd. ze względu na
    > zakaz dyskryminacji z uwagi na wiek, płeć, rasę, kolor skóry, wyznanie,
    > itp., itd. Należy podawać tylko wykształcenie i doświadczenie orz
    > umiejętności.

    to wszystko wolno, ale istnieje prawdopodobienstwo, ze:
    - CV poleci do kosza

    ze strony pracodawcy: ryzyko bycia podanym do sadu.

    > Czyżby zmiana poglądów politycznych?

    nie. po prostu rozne prawo jest w roznych panstwach i osoba
    inteligentna, zeby osiagnac to co chce, bedzie starala sie do warunkow
    dostosowac, a nie isc pod prad.

    > Ja wiem, że każdy pracodawca ma prawo wyboru pracownika (i vice versa) ale
    > czy w Stanach można w sposób jawny pisać, że chodzi TYLKO o studentów?

    jesli jest to uzasadnione charakterem pracy, to tak.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net