PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszty uzyskania przychodu › Re: koszty uzyskania przychodu
  • Data: 2002-01-04 15:47:09
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu
    Od: BP TSO <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że jako pracownik nie masz praw autorskich do programów
    > które tworzysz (w ramach normalnej pracy) - ma je natomiast Twój
    > pracodawca.
    >
    > Ale może się mylę.
    >
    > Pozdrawiam
    > Jacoo

    Prawa autorskie sa niezbywalne , nie mozna ich kupic ani sprzedac i
    naleza one do artysty, tlumacza, programisty itp.
    ja z mojego doswiadczenia wiem ze jak za taka umowe dostawalam papierki
    to tam bylo napisane, ze jako tworca mam do pewnych rzeczy prawo i
    konkretnie wymienione byly moje prawa do danego utworu oraz sposob
    naliczenia wynagrodzenia zgodny z jakimis tam rozporzedzeniami.

    Pozdrawiam

    Ula