PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ???? › Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
    Date: Sun, 31 Jul 2005 22:40:38 +0200

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.susipdlkfrn0ri@donkichot...

    > Ale w świetle "i od ponad 2 lat wstrzymana sa premie" nie brzmi to
    > specjalnie przekonująco. Zaczelo mu to przeszkadzac tylko dlatego, ze
    > dostal lepsza oferte. Jesli nie odszedl w ciagu tych ponad dwoch lat, to
    > dla mnie oznacza to zgode na nowe, bezpremiowe warunki, niejako przez
    > "zasiedzenie".

    Zasiedzenie odnosi sie do prawa pozadanego przez tego, kto je zasiaduje.
    jesli ktos bedzie mieszkal przepisowe iles lat w opuszczonym domu, a potem
    powie, ze go nie chce, nikt nie bedzie mu wciskal prawa wlasnosci. Tzn. poza
    niefortunnym sformulowaniem wiem, co masz na mysli, ale sadze, ze tu raczej
    byla nadzieja, ze ta tymczasowa sytuacja braku premii minie lub brak
    lepszych ofert, a nie zgoda na nowa sytuacje jako na sytuacje trwala. Nikt o
    zdrowych zmyslach nie zgadza sie na trwale pogorszenie swojej sytuacji, gdy
    nie jest to uzasadnione obiektywnymi okolicznosciami, na ktore nie moze nic
    poradzic on ani reszta zamieszanych osob lub jego wlasnym bledem.

    > Prawda. Zwlaszcza, ze umow o prace zazwyczaj sie unika.

    Zalezy od segmentu rynku. Wsrod znajomych z realu nie znam nikogo
    pracujacego na czarno.

    I.