PracaGrupypl.praca.dyskusjejak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ???? › Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
    From: "Victor Wozniak" <v...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak szybko i bezbolesnie rozstac sie z pracodawca ????
    Date: Sun, 31 Jul 2005 22:23:17 +0200
    Sender: v...@v...pl@193-5.is.net.pl

    :
    : Daj znac pracodawcy, ze jestes zdeterminowany i ze jesli nie pojdzie ci na
    : reke to zaryzykujesz porzucenie pracy, dyscyplinarke i wpis w papierach, a
    : pojdziesz sobie i tak. To jest najwieksza grozba, ktora dysponujesz i
    : postawa pracodawcy wynika z tego, ze nie wierzy, ze ja zrealizujesz i ze
    : zdecydujesz sie na takie koszty. Jesli przedstawisz, ze alternatywa jest
    na
    : serio: rzucasz prace nie baczac na negatywne skutki dla siebie samego lub
    : wspolpracujesz tyle czasu, ile mozesz w szukaniu osoby na Twoje miejsce,
    : przeszkoleniu jej i zachowaniu dobrego zdania o firmie mimo wszystko - to
    on
    : powinien wybrac kierujac sie swoja korzyscia, a nie Twoja strata. Tylko ze
    : do wykonania tej zagrywki negocjacyjnej musisz byc rzeczywiscie
    zdecydowany
    : to zrobic.

    Tak, i to wlasnie wydaje sie byc najlepszym wyjsciem z tej sytuacji. A
    jestem faktycznie zdecydowany to zrobic i jesli nie bedzie innego wyjscia
    zrobie to. Wiem, ze "zababram" sobie tym papiery, coz..widac czasami trzeba
    poniesc jakas strate.

    poz.

    Vic