PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: jak myślicie
  • Data: 2005-10-21 09:36:01
    Temat: Re: jak myślicie
    Od: "DO" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer> napisał w wiadomości
    news:dja8ie$nd1$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "wilddziki" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jednym
    >
    > Taką miałem przygodę wczoraj:
    >
    > Czwartek, wieczór, warsztat samochodowy (zmiana kapci, zima idzie).
    > Pod warsztat zajeżdża czarne auto. Uchylają się drzwi. Znad nich - w
    wątłej
    > strużce światła - na chodnik wypada kip.
    > W chwilę później ukazuje się bury kalosz, do którego dołącza drugi. Ku
    > drzwiom warsztatu raźno maszeruje człek, cały jak żywy obraz historii
    Polski
    > dwóch ostatnich stuleci:
    >
    > Na głowie - szopenowska szopa. Czarno - tłusta.
    > Na torsie - bananowa koszula. Nieco zasyfiała.
    > Na koszuli - gitowska kamizelka. Tłusto-granatowa. W takiej kamizelce
    Ursus
    > wywoził prezesów na taczkach.
    > Na nogach - wspomnienie świetlanych czasów rozkwitu bazarów.
    > Marmurkowo-błotno-czarne spodnie Mavin.
    >
    > O butach już wspomniałem - w podobnych dziad mój kaloszach walczył był z
    > faszystowską zarazą.
    >
    > Człek ów, posługując się nienaganną nowoczesną polszczyzną ("kurwa jebana
    > mać", "ja pierdolę kurwa", "jebane kurwa czasy kurwa" etc.). bąka coś, że
    > jeszcze do pracy jedzie. Że w ciągu dnia nie może, bo laski przy kompach.
    Że
    > przecież im nie odłączy prądu. A on musi. Bo administrowanie to nie tam
    > jakieś tam panie zajęcie dla matołów. To ho ho, enteligencja bracie, żadne
    > tam sranie. Etc. etc.
    >
    > Przypadek potwierdzający regułę?
    >
    > Czy statystyczny AdmiNowak?

    Nikt nie lubi informatykow. Gdyby jednak wyjatki potwierdzaly regule, to ja
    w tej chwili powinnam wygladac jak conajmniej Yeti (a wlasnie wrocilam z
    badania radiologicznego i ciekawe czy doktor "POCZUL", ze jestem
    informatykiem). Informatycy to grupa spoleczna "zamknieta" tak samo jak
    prawnicy, lekarze, nauczyciele, artysci, etc., mowiaca sobie jedynie
    zrozumialym jezykiem i tak jak ja robie wielkie oczy na stwierdzenie
    lekarza "...wolne plyny w jamie otrzenwej...etc.," tak samo on moze zrobic
    duze oczy na informacje, ze nie wystaczy karta sieciowa aby miec dostep do
    internetu.