PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-26 14:28:25
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e04ppk$140f$1@news.mm.pl Nixe <n...@f...peel> pisze:

    > Po prostu
    > nielogicznie jest pisać "ja nie robię nic, nie biorę udziału w tym
    > wyścigu". Nic bardziej błędnego. Każdy bierze w tym udział - mniej lub
    > bardziej świadomie. Jotte robi to widocznie całkowicie nieświadomie.
    > Tym gorzej dla niego. Jak się kiedyś sparzy (czego mu absolutnie nie
    > życzę), to nie będzie nawet wiedział dlaczego.
    Nie usprawiedliwiaj własnych barier w pojmowaniu całokształtu zjawisk cudzą
    rzekomą (ba - konfabulowaną) nieświadomością. To błąd nie tylko świadczący o
    niedojrzałości (choć o to mniejsza), ale przede wszystkim w znacznym
    utrudniający progresję możliwości obiektywnego i analitycznego osądu
    postrzeganej rzeczywistości.
    Mówiąc prosto - pozbawiasz się możliwości nabycia umiejętności dokonywania
    sensownych ocen.

    Jotte