PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Re: "informatycy"...
  • Data: 2002-07-01 20:45:09
    Temat: Re: "informatycy"...
    Od: "Arkturus Mengsk" <m...@g...pl[NOSPAM]> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne, a jak cos sie popsuje, to dzialanosc firmy staje i czeka az
    przyjada
    > programisci z innej firmy?? Panowie... Admin powinien wiedziec co i jak w
    > jego systemie... bo inaczej co to za admin?? tylko komendy na konsoli umie
    > wydawac??

    A czy ja mowie ze admin nie powinien sie znac na systemie? Przeciez to
    logiczne ze skoro obsluguje siec to znaczy ze siec jest oparta na jakims
    sieciowym systemie operacvyjnym. Samek kabelki to troche za malo. A poza tym
    administrator nie grzebie w systemie np. MRP czy CRM w sensie
    programistycznym ale jak juz to w konfiguracji tego systemu jesli zajdzie
    taka potrzeba a to raczej dwie rozne sprawy.

    AM