PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny nadliczbowe w upale › Re: godziny nadliczbowe w upale
  • Data: 2010-07-13 20:15:24
    Temat: Re: godziny nadliczbowe w upale
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 18:30:09 +0200, Jotte napisał(a):

    > Możliwe, choć to luźno rzucona opinia, bez dowodu.

    Bez dowodu, ale raczej nie opinia, a obserwacja

    > Jednak to jakby kwestia natury psychologicznej, a mnie interesuje
    > arytmetyczna.
    > Mniejsza ilość pracy za tę samą kasę oznacza dodatkową kasę za jednostkę
    > czasu pracy.

    Żle patrzysz. Na koniec miesiąca dostaję przelew. Większy? Nie za bardzo.
    Liczy się realna kasa, a nie procenty. Z nimi można wykombinować sporo. Na
    przykład premia spadła mi z 20 do 14% podstawy, a zarabiam tyle samo :/

    > Mógłbyś chwycić w wymienionych okresach jakąś fuchę, zlecenie, którego w
    > normalnych warunkach nie mógłbyś zrealizować. I będziesz miał jak
    > najbardziej realną dodatkową kasę.

    Ale za dodatkową pracę, więc pewnie wyjdzie na zero. Zakładając oczywiście,
    że fucha się trafi, bo fucha z definicji niejako jest fuchą, a nie stałą
    robotą. A jeśli bardziej by się opłacało łapać fuchy, to po co w takim
    razie etat? Należałoby go rzucić i realizować większe zyski:)

    --
    marcin