PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma rekrutacyjna › Re: firma rekrutacyjna
  • Data: 2005-04-08 10:31:42
    Temat: Re: firma rekrutacyjna
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-04-08 12:01, Użytkownik Jacek Wojnarowski napisał:

    > Pozytywnie doswiadczenia, to jedynie takie, ze jak pozniej juz
    > wchodzilem na spotkania, to walilem z grubej rury: wiem, ze Pani/n z
    > pewnoscia juz zapoznala sie z moim cv, wiec teraz moze ja chcialbym
    > zadac kilka pytan, czy mozna? - no i wszystcy siadali :P

    To kto prowadził rozmowę: Ty czy oni? Bez proszenia zaczynałeś się
    wypytywać?
    Przecież standardowo najpierw rozmawia się o kandydacie, dopiero na
    koniec ten drugi może zadać pytania.
    Nie bardzo mogę sobie wyobrazić, w którym momencie "waliłeś" z grubej
    rury, zaraz po wejściu na spotkanie? IMHO to raczej brak kultury z
    Twojej strony (i może dlatego właśnie siadali).

    --
    Witiia