PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
  • Data: 2003-10-29 12:07:38
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz to lekarzom, pielęgniarkom, ratownikom medycznym ...
    > Wybierając zawód, prace ,albo się godzimy na takie warunki...

    Jasne, wiec po co minimalna placa ? Po co ustawowy tydzien pracy rowny
    40 (42?) godzinom ? Przeciez jak komus zalezy to bedzie za mniej i dluzej
    pracowal. Tutaj rozmawiamy o okreslenie tego minimum, dla mnie to minimum
    to wolna niedziela (a jesli ma byc przepracowana - sektory ktore MUSZA
    pracowac - to stawka x 2)

    > Praca to nie bajka. A najwięcej narzekają Ci którzy pracują. Osoby z
    rejonów
    > strukturalnego bezrobocia na pewno by nie narzekali na takie
    "błachostki"...

    Zdziwilbys sie. Osoby z rejonow strukturalnego bezrobocia wiecej narzekaja
    na ewentualna prace niz ci z pozostalych regionow. Wiem cos o tym.

    > Nic więcej na ten temat nie powiem ,bo każdy ma swoje racje... i na tym
    > polega wolność słowa :)

    tu sie zgadzamy :-)

    MarcinP