PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
  • Data: 2003-10-29 17:48:10
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: "slavs" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    i tak powinno byc, tak mi sie wydaje. ludzie pracujacy w zwykle dni tygodnia
    za dlugo, musza robic zakupy w niedziele, nie dziwie im sie. wydaje mi sie
    ze polskim probemem nie jest ilosc przepracowanych godzin w tygodniu, ale
    ich jakosc. i to jest porazka.
    z 2 strony nie mozna wnikac w rynek pracy, takie ma zasady wolny rynek. ale
    tu jawi sie pytanie, czy w polsce mamy wolny rynek? nie eydaje mi sie tak do
    konca.
    dzieki
    slavs