PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
  • Data: 2003-10-29 13:41:29
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W zwykły dzień (poza jednym, zdaje się) też są otwarte do 18. Pracowałem
    rok
    > w Niemczech i wiem, że jest to wyjątkowo niewygodne.

    Mieszkalem 2 lata w Niemczech i wiem, ze to tylko kwestia odpowiedniego
    zorganizowania czasu. W tygodniu zwykle sklepy czynne do 20.

    > Sklepy mają być otwarte wtedy, kiedy klienci chcą w nich kupować, i
    tyle.

    Sam pracuj w niedziele, a zakupy rob w srode. I tyle.

    > I jakoś nie uważają się za pokrzywdzonych
    > z tego powodu.

    Nie ma sprawy . W niemczech male sklepiki prowadzone glownie przez Turkow
    dzialaja podobnie. Zreszta byles, to wiesz.

    > Uważam też, że jeśli sklepy są otwarte dłużej, to sprzedaż rośnie. Po
    prostu
    > większa dostępność towarów ułatwia klientom kupowanie.

    A ja tak nie uwazam. Jakos konsumpcja w niemczech jest wieksza niz u nas
    i nie ma na to wplyw dlugosci otwarcia sklepow, tylko zasobnosc portfela.
    Jak ktos nie ma kasy, to nie kupi nawet jak sklep przyjedzie do niego.

    > I korki na wszystkich drogach dojazdowych.

    Korki na drogach dojazdowych powstaja codziennie. Rano kiedy jada do pracy,
    po obiedzie kiedy z niej wracaja, przed weekendem i na jego koniec.
    Tak juz jest w kraju, gdzie aut jest tyle co ludzi.

    pozdrawiam
    MarcinP