PracaGrupypl.praca.dyskusjeangielski - odwieczny problem › Re: angielski - odwieczny problem
  • Data: 2003-11-27 10:48:19
    Temat: Re: angielski - odwieczny problem
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    "Gazeta" <s...@g...pl> wrote:

    > Witam, podzielcie si? ze mn? jak?? sprawdzon? metod? na samodzieln?
    > nauk? angielskiego. Wiem, ?e w dzisiejszych czasach nieznajomo?ae tego
    > j?zyka to prawie grzech, ale niestety ja ucz? si? tyle lat i nic. W
    > szkole i na studiach wiadomo jak to by?o aby tylko odwaliae. Potem by?o
    > poszukiwanie pracy i zapisanie si? na kurs, ale po znalezieniu pracy -
    > brak czasu na nauk?. Obecnie chc? zmieniae prac? i wychodzi szyd?o z
    > worka. By?am na rozmowie kwalifikacyjnej i zapytali mnie z
    > angielskiego, ale wstyd ... Mo?e gdzie? przez IT mo?na si? uczyae?
> [...]

    cudow nie ma. zeby nauczyc sie gadac w obcym jezyku trzeba... gadac w
    tym jezyku (i analogicznie, pisac).

    jak masz dostep do Internetu to wlez na IRCa na anglojezyczne kanaly, i
    gadaj.. gadaj... czytaj anglojezyczne grupy newsowe z tematow, ktore cie
    interesuja. koresponduj z ludzmi.

    to oczywiscie nie zastapi ci samego mowienia, ale lepsze to niz nic.
    aha, i ogladaj telewizje anglojezyczna tez.
    osluchasz sie z jezykiem.

    czytaj ksiazki.

    --
    Nina Mazur Miller