PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo? › Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
  • Data: 2009-05-29 20:02:17
    Temat: Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4przemo77" <p...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gvp642$hj8>

    >Premia uznaniowa bardzo czesto traktowana jest przez pracodawcow jako
    > cos w rodzaju premii frekfencyjnej. W mojej firmie zabiera sie taka

    Raczej jako coś, co nie rodzi zobowiązania, a stanowi coś w rodzaju
    marchewki powieszonej wysoko....na kiju, którym to można w każdej chwili
    oberwać po głowie.

    > premie nawet za 1 dzien chorobowego, czy tez za opieke nad dzieckiem.
    > Zasady sa scisle okreslone - pracujesz, starasz sie to masz, nawalasz

    Zasadą jest brak zasad, jak to u każdego polskiego "dziada".

    Gdybym np. chciał ciebie potraktować "uznaniowo", to zrobiłbym coś dla
    ciebie, albo i nie zrobił. Np. umawiam się z tobą w określonym miejscu,
    o określonej godzinie.
    I przyszedłbym, albo i nie przyszedł. ;)
    Europa tu jeszcze, czy już Azja? :)))

    > (nie wazne z jakiej przyczyny) to nie masz. Za urlopy na zadanie
    > zabiera sie taka premie na 3 miesiace.
    > Normalna sprawa.

    W nienormalnej firmie.

    Ludzie o tak popierdolonej mentalności nigdy nie stworzą dobrze
    zorganizowanego państwa o rozwiniętej gospodarce.
    Zapomnijcie, :(

    J.