PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo? › Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
  • Data: 2009-05-29 18:38:10
    Temat: Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
    Od: "4przemo77" <p...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gvp8s3$qso$3@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:gvp642$hj8$1@inews.gazeta.pl 4przemo77
    > Jakiej?

    Frekfencyjnej - nie opusciles ani jednego dnia pracy to masz premie. Sa
    jeszcze dodatkowe warunki -
    trzeba uczciwie pracowac i sie nie obijac, ale to logiczne.

    > Czyli za skorzystanie ze swoich uprawnień.

    Ty korzystasz ze swoich uprawnien robiac klopoty pracodawcy, wiec licz sie z
    tym ze pracodawca
    skorzysta ze swoich. Np: ty skorzystales ze swoich uprawnien i poszedles na
    opieke,
    czy chorobowe - OK, masz prawo do tego, ale w imie czego mialbys miec
    premie, tak jak
    twoj kolega, ktory caly miesiac zapie... w pracy i chodzil do niej chory.
    Toz to nieuczciwe wobec
    ludzi starajacych sie i ciezko pracujacych, i to jest dopiero łajdactwo -
    dac premie kazdemu.
    Premia UZNANIOWA jest po to by wyroznic tych starajacych sie, i nie nalezy
    sie ona
    "bo mi sie nalezy". Wprost przeciwnie - premia jest uznaniowa i nikomu sie
    ona nie nalezy.
    Dostaja ja ci ktorzy sie wyrozniaja.

    > Nie, nie normalna sprawa. Zwykłe łajdactwo.

    A uwazasz ze urlop na zadanie nie jest łajdactwem ? Toz to jest dopiero
    swinstwo wobec pracodawcy.

    > Służysz u kutasów i hołoty.
    > Gratulacje.

    Tak, wiem - za komuny bylo lepiej. Czy sie stoi, czy sie lezy.... Wtedy
    placili za nic, a teraz trzeba sie postarac
    zeby cos miec.