PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo? › Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
  • Data: 2009-05-29 20:02:37
    Temat: Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gvpa2l$5oq$1@inews.gazeta.pl 4przemo77

    > Frekfencyjnej
    Jakiej?

    > Ty korzystasz ze swoich uprawnien robiac klopoty pracodawcy, wiec licz
    > sie z tym ze pracodawca
    > skorzysta ze swoich. Np: ty skorzystales ze swoich uprawnien i poszedles
    > na opieke, czy chorobowe - OK, masz prawo do tego, ale w imie czego
    > mialbys miec premie, tak jak twoj kolega, ktory caly miesiac zapie... w
    > pracy i chodzil do niej chory.
    Trzeba byc idiotą, żeby chodzić chorym do pracy.
    Trzeba być skurwielem, żeby za zachorowanie cofać premię.

    > Toz to nieuczciwe wobec
    > ludzi starajacych sie i ciezko pracujacych, i to jest dopiero łajdactwo -
    > dac premie kazdemu.
    Przychodzenie chorym do pracy to jest staranie się?
    A o co?
    To jest działanie na szkodę pracodawcy. Zarazi taki idiota 3/4 załogi i
    dopiero pracodawca będzie miał kłopot. I jkeszcze za to premia?
    Idiotyzm.
    Ale kij z pracodawcą, ma na co zasłużył.
    Jednak taki nadgorliwy sługus-bałwan chcąc się podlizać i mieć premię może
    zarażać współpracowników i narażać ich na utratę premii u łajdaka.

    > Premia UZNANIOWA jest po to by wyroznic tych starajacych sie, i nie
    > nalezy sie ona
    > "bo mi sie nalezy". Wprost przeciwnie - premia jest uznaniowa i nikomu
    > sie ona nie nalezy.
    > Dostaja ja ci ktorzy sie wyrozniaja.
    Nie rozumiesz "idei" premii gwarancyjnej. Ona wcale nie służy wyróznianiu
    starających się.
    Zresztą - co to znaczy starających się w naszym konkretnym omawianym
    przypadku? Szafujących swoim zdrowiem aby nie utracić ochłapa?
    Tzw. premia _uznaniowa_ to prymitywny, prostacki instrument socjotechniczny
    stosowany przez oszustów i łajdaków jako narzędzie nieformalnego nacisku na
    pracowników.
    Ot i wszystko.

    > A uwazasz ze urlop na zadanie nie jest łajdactwem ?
    Wyjątkowe draństwo. A już zajście pracownicy w ciążę i macierzyński to
    przechodzi ludzkie pojęcie.

    > Toz to jest dopiero swinstwo wobec pracodawcy.
    A jakim śwństwem wobec pracownka jest odwołanie z urlopu?
    Albo zmiana planu urlopów?
    Albo niewypłacanie wynagrodzenia w terminie?

    > Tak, wiem - za komuny bylo lepiej. Czy sie stoi, czy sie lezy.... Wtedy
    > placili za nic, a teraz trzeba sie postarac
    > zeby cos miec.
    Fajny eufemizm - postarać. Postarać nie korzystać ze swoich praw?
    I ty piszesz o komunizmie samemu będąc mentalnie w epoce dzikiego
    kapitalizmu, by nie rzec feudalizmu?

    --
    Jotte