PracaGrupypl.praca.dyskusjeWhirlpool-nagonki › Re: Whirlpool-nagonki
  • Data: 2008-10-01 19:04:12
    Temat: Re: Whirlpool-nagonki
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdyby wydarzenia opisane w pierwszym poście były prawdziwe, byłoby to
    > maksymalne przegięcie. (Czy są, oczywiście nie wiem, więc piszę
    > w trybie przypuszczającym.)
    >
    > --
    > Maciej Bójko
    Żadne przegięcie założę się ze pracownicy podpisali taka małą karteczkę,
    ze wyrażam zgodę na....
    i wszystko jest ok. Nie wiem czy napisanie oswiadczenia ze od dnia xxx nie
    wyrażam zgody miało by jakieś skutki do umowy o pracę...
    znam sprawę z doświadczenia w Hipermarkecie- (kilka lat temu) jak sie
    zwolnisz sam nie dostaniesz bezrobocia, jak firma ma cie zwolnic musi
    wypłacić ekstra i sytuacja patowa. Zabierałam do pracy bilet
    tramwajowy,klucze i 2 zł. zaszyłam sobie kieszenie zeby nikt nie podrzucił
    czegoś...