PracaGrupypl.praca.dyskusjeWhirlpool-nagonki › Re: Whirlpool-nagonki
  • Data: 2008-10-02 19:21:50
    Temat: Re: Whirlpool-nagonki
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com> szukaj wiadomości tego autora

    GAL wrote:
    > Słyszałem dziś, że Whirlpool szykuje masowe zwolnienia , ale wcześniej
    > postanowił zwolnić część załogi tańszym sposobem i ...[?!] robi swoiste
    > obławy na pracowników. Grupowe badanie alkotestem. Jakiś czas temu
    > znajomy opowiadał mi, że w środku nocy ochrona otoczyła pracujących na
    > taśmie i kazała pojedynczo w asyscie obstawy iśc do szafek

    Nie rozumiem, gdy robi się z legalnego i moralnie uzasadnionego
    działania pracodawcy wielką afere, niczym wyzysk z 19. wieku. Czy
    badanie alkotestem i sprawdzenie szafki z kurtką i kanapkami uwłacza
    jakoś godności osobistej? Nie sądze.
    Rozwijając pierwsze zdanie: jeśli Whirlpool chce zrobić masowe
    zwolnienia, będzie musiał dodatkowo wynagrodzić pracowników (odprawy).
    To dobry pomysł żeby pozbyć się pijaków i złodziei (nazwijmy rzeczy po
    imieniu) i nie premiować ich w ten sposób. ... alkotest i inspekcja
    szafek nie uderzą w nikogo więcej.

    P.