PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
  • Data: 2005-09-07 10:54:51
    Temat: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Od: "KALMAR" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja otrzymałem kiedyś taką informację:
    "na w/wym stanowisku będą rozpatrywane inne kandydatury."
    I w związku z tym, ponieważ spełniałem wymagania w ofercie zatrudnienia,
    wydaje mi się, że zostałem "zdyskryminowany"
    Bo zostałem skierowany z UP, zgodnie z wymogami. Tymczasem, nie
    przeprowadzając żadnej procedury rekrutacyjnej, dwa dni po zostawieniu
    dokumentacji w firmie, otrzymałem dokumenty z powyższą adnotacją.
    Wydaje mi się, że powinienem znać powody.....