PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
  • Data: 2003-10-09 13:05:51
    Temat: Re: TROLOWANIE - Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DecatonE" <n...@s...mesa.eu.org> napisał w wiadomości
    news:Xns940F98AFDE317dupajasio@127.0.0.1...
    > Więcej pokory człowieku.
    > Marne CV, marne kwalifikacje, marny sposób obrony.
    > Przemyśl to sobie.
    nie wiem co takiego jest w TROLOWANIU, ale ludziom zawsze to sie podoba
    najbardziej - mhmmmm (zaduma).
    dziekuje za przywolanie na ziemie - przepraszam wszystkich, ktorzy czuja sie
    urazeni przeze mnie w jkis sposob.

    Pytanie: czy dostrzegles cos poza marnoscia? Czy mozesz mi dac jakas porade
    poza zblazowana wypowiedzia o tym, ze wszsytko jest marne?

    pozdrawiam
    mariusz