PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
  • Data: 2003-10-09 14:18:30
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.19ef87da988040499896cb@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > To i ja dorzuce cos od siebie:
    > 1. O tym juz ktos wspomnial - niepotrzebne sa adresy pracodawcow, stron
    > www itp. (a co do nazwisk to wrecz sprzeczne z prawem).
    Witaj Dawid - ja nie przetwarzam danych, tak wiec podawanie moich
    zwierzchnikow nie jest raczej sprzeczne z prawem - to sa dane, ktore bez
    najmniejszych problemow kazdy jest w stanie sam zdobyc. Skoro podaje nazwe
    pracodawcy, to po co ktos kto bedzie chcial mnie sprawdzic ma szukac, kto
    jest dyrrektorem itd - ma wylozone na tacy.

    > 2. Nie widze wiekszego sensu w podawaniu tematow prac dyplomowych. I tak
    > nie ma to wiekszego znaczenia z punktu widzenia pracodawcy. Moglby to
    > ewentualnie podac absolwent szukajacy pierwszej pracy ale w innych
    > przypadkach rzecz zbedna.
    WSZIM skoncyzlem calkiem niedawno i prace dyplomowa na temat Hurtoni Danych
    uwazam za dosc cenna przy zdobywaniu pracy.

    > 3. Tez juz byla mowa - CV pisze sie raczej bezosobowo - co przy okazji
    > pozwoli troche skrocic zdania.
    OK - jak najbardziej przyjete - :-) - juz tyle razy to slyszalem ;-)

    > 4. Czesc "umiejetnosci" - albo skroc (skondensuj) albo w ogole wyrzuc i
    > jesli trzeba to opisz w liscie motywacyjnym.
    OK skroce do 3

    > 5. Po co komu czas uzytkowania poszczegolnych programow komputerowych?
    > Grunt to czy umiesz czy nie (ewent. jak dobrze, ale podanie lat i tak
    > tego w praktyce nie oddaje, mozna 10 lat uzywac excela i nie umiec zrobic
    > prostego wykresu).
    Podajac lata mialem na mysli rzetelna nauke tychze narzedzi, ze zdobywaniem
    wiedzy na ich temat, a nie mechanicznym wykonywaniem tych samych czynnosci
    ;-), tabelki potrafie robic, a nawet rozwiazywac zadanai statystyczne w
    Solverze ;-)

    > 6. Czesc "Inne umiejetnosci i kompetencje" - osobiscie nie bardzo wiem o
    > co tu chodzi. Jesli to sa szkolenia to konkretnie tak bym to nazwal,
    > jesli nie - to w ogole wyrzucil.
    OK - zrobie osobny rozdzial na szkolenia, a co myslisz o umieszczaniu
    konferencji?

    > 7. Po co informacja o tym jakie gazety czytujesz?
    Wydaje mi sie ze to mowi o czlowieku, poza tym ostatnio ktos pisal o
    SZACHACH - jesli napiszesz w zainteresowaniach, ze lubisz grac, to jak
    zatrudniajacy tez lubi to masz duzo wieksze szanse na bycie zatrudnionym ;-)
    Mysle ze taka sama logika obowiazuje w gazetach - jesli zatrudniajacy lubi
    czytac Profit, to przez zbierznosc upodoban mam wiksze szanse.

    > 8. Jesli z zalozenia ma to byc udostepnione na www to nie zrobilbym tego
    TO NIE MIALO BYC UDOSTEPNIANE PRZEZ WWW.
    Taka forma jest tylko i wylacznie dlatego, ze chcialem to przezkazac WAM -
    czytelnikom grupy. W normalnym procesie CV wysylam w formacie DOC w mejlu
    wprost na skrzynke, badz zanosze osobiscie w formie papierowej poskladanej w
    koszulki przezroczyste i spietej skoroszytem.

    Dawid dziekuje za uwagi.
    pozdrawiam